Blogg Siesta!

Hade ju lovat att blogga igen om hur det var i Turkiet, men det blir inte alltid som planerat.
Men jag lovar att jag ska så fort jag får tiden till det.
Blev några siesta dagar på bloggen nu när skolan dragit igång och min intensivkurs för körkortet är i full gång nu.
Idag blev det skola men fick dra lite tidigare pga tid på trafikskolan.
Så nu sitter det mer eller mindre än ganska uppretad Adrin bakom dataskärmen och försöker skriva av sig det temperament som strax sväller över... haha!
Kan bara säga att Varför ska det ta en sån jävla tid och lära sig allting, önskar nästan att man kunde ha födds med kunskaperna haha men så tur har vi väl inte antar jag.
Har ju fått vetenskapen om att jag och hastighetsmätare inte kommer så bra överens något som absolut måste bort om jag vill ha det där körkortet, annars kan det glömmas.
Det var väl allt för mig nu ska jag sätta mig ner med mina nörd glasögon och plugga som ett Handi i körkortsboken.
Au revoir mes amis!

truly yours for a baggy reality!
this is
/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0