Home Sweet Home..

Nu är man tack och lov hemma efter 1 veckas otroligt bra semester i Alanya, Turkiet.
Kom ner på natten till Lördag förra veckan, och konstigt nog har tiden flygit förbi ovanligt fort jämfört med vad det brukar.
Hotellet var dunder, Dock lite långt från stan och en aning högt upp på ett berg haha.
Blev mycket Bad,Shoppa och Träning som jag lyckligtvis hunnit med när Hotellet hade ett riktigt bra gym.
Vet inte direkt vad jag kan säga om det mer än, Har du inte varit i Alanya åk dit!
Men var jävligt försiktigt för Trafikregler där vet jag att inte ens poliserna bryr sig haha!
När vi skulle åka hem så dundra en polisbil förbi i c.a 140km/h tycker ni det är mycket?
tycker dock inte jag när vår mini buss dundrade förbi den polisbilen sen vid ett rödljus i c.a 110km/h..Brydde sig poliserna? nej dom var fullt upptagna med att köra som galningar själva haha.
Här Är några bilder på hotellet!
Som heter Gold City Hotel !
Bild av Hotellet nedifrån påväg ner från berget:



Bild på Hotellet från Poolen:






Hotellrummets Badrum:
.

Berättar mer imorgon om hur det har varit, vad jag gjort och slänger även upp några bilder.
Har tyvärr ingen ork nu, med tanke på att jag knappt har sovit något under dom 48 timmarna som har gått sen vi lämnade alanya och typiskt nog har jag dragit på någon förkylning från turkiet.. Yey(y).

truly yours for a baggy reality!
this is
/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0