När ens "idol" visar sig vara motsatsen.

Okej nu ska jag skriva om något som verkligen stör mig otroligt mycket.
Jag tror ni alla har hört om att Zlatan ska övergå till Milan.
Har ni någonsin hört om en fotbollspelare som bytt Lag oftare än Zlatan? det har jag verkligen svårt att tro.
En gång i tiden blev denna personen min förebild när jag som mindre spelade fotboll.
Men för ett tag sen började han hoppa mellan klubbar, till en början var det förståeligt men nu?
Är pengar verkligen det ända killen tänker på? har en av världens bästa fotbollspelare blivit så girig trots allt han har uppnått?
Det är något jag verkligen har svårt att förstå, att någon så inflytelserik person absolut inte har någon självrespekt eller inte alls känner några band till dom lagen han spelat i.

Riktigt besviken!

truly yours for a baggy reality!
this is
/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0