18 år och röstmyndig woohooooo!

18 år och röstmyndig wooohooo! haha.
Kom nyss hem från Vallokalerna, blev faktiskt ett lätt val att göra.
Men mitt val kommer jag inte avslöja här, jag säger bara RÖSTA INTE PÅ MODERATERNA, SD ELLER SOSSARNA!
Sossarna vill höja bensin priser och bilskatter med 25% vilket kommer innebära att alla som bor ute på glesbygden, kommer ha mycket svårare att hålla ihop ekonomin med dom höga priserna och resorna mellan jobb & hem.
Slänger nog upp ett inlägg ikväll om jag har mig tiden till det, för nu bär det ut och övningsköra med farsgubben för om c.a 3 veckor är det prov.. Herreguuud!

truly yours for a baggy reality!
this is/

Kommentarer
Postat av: Anastazija

hahahah jävla bonne!

2010-09-19 @ 14:46:35
Postat av: Vilkendonna@soclog

ohh adde! det är ju du! hur är det?

2010-09-19 @ 20:26:58
URL: http://Vilkendonna.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0