i lost the track but thank lord for GPS!

Wow, dom här senaste dagarna har verkligen min blogg uppdatering varit död, uttorkad.
Har sagt till mig själv ett antal gånger sen förra veckan innan helgen att när jag väl får några minuter som jag kan sätta mig ner och skriva så ska jag, men dom minuterna har jag tyvärr inte blivit given.
Helgen har varit ett sånt brutalt Rush Hour asså, flygit mellan affärer och hit o dit, pendlat mellan Linköping och Norrköping och fram och tillbaka ett antal gånger på loppet av några timmar.
Iallafall Fredagen blev rätt lugn skulle samlats hela gänget, men mello och jag tog en promenad och hade some deep shit conversation folks!
Tills vi insåg att vi totalt hamnat på fel spår men vi lixom följde bara med vinden och såg vart det tog oss.
Fastnade med några i stan i ett X antal timmar, Stack till Vallebooii efter det.
Vaknade på Lördags-eftermiddagen då vare bara att ta sina grejer röra sig snabbt hem mot Linköping, hämta lite annat, sen fixa sig igen för fest men det blev inte av i början.
Dock hamnade vi på Lepa Brena i Klocket, dvs världens juggefest!
I hela gänget nästan, o där blev det DRICKA DRICKA DANSA DRICKA!
Rörde oss väl hem runt 2 när det sluta men var väl inte hemma förräns strax runt 5 på morgonen.
Söndagen blev chilldag!
Och nu e jag back on track med min BLOGG GPS HAHA!
Ne men ska försöka att inte ta några oförväntade pauser.
Här är en låt som har spelats mycket på radio den senaste tiden och som jag allvarligt talat aldrig trott att jag skulle gilla men, I Love It<3


Swedish House Mafia - One (Your name) ft. Pharell

truly yours for a baggy reality!
this is/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0