In Akhareshe vasam tarif kon.

Kom hem från jobbet för ett tag sen, var lugnare dag på jobbet idag jämfört med igår konstigt nog.
Började dagen genom att komma 1 timme försent så fick börja kl 9, inte så bra men jag hade mina skäl och det accepterades.
Dagen på jobbet tillägnades att påbörja ett projekt om att lägga nytt tak på ett av husen intill XL.
Kom hem runt 5 - halv 6 & nu ska det pluggas återigen, blir nog att följa samma rutiner med en film eller något innan sängen ropar på mig.
Pratade även med pappa idag om att jag eventuellt ville göra en tattuering och konstigt nog var det okej med han när jag väl förklarade vad jag hade tänkt att göra för speciell tattuering.
Och lixom alla vi som har blattefarsor tro mig vi vet hur Blattefarsor är det är lixom Dont do or Die bokstavligt talat.
Det kvittar om du är under 18År eller om du är 200år gammal, så länge du har din pappa där då är det pappa som bestämmer även om du själv kanske tror att det är du som bestämmer så är det ientliegn din pappa.
Lixom min Farsa han är den typiska UNGA Blattefarsan (Lång, Muskulös, Sträng, Mördarblick som gör massmord med looken och får dig att vilja springa till andra sidan jortklotet som en blatte till netto på 50% rea, ett ögonbryn) hahaha nevars skämt åtsido.
Så när min pappa säger att det är okej för mig att göra det, då är det bara hoppa runt med Ak-47an, Spruta i luften och se söt ut.
Jag har 2 önskningar på Tattueringar jag vill göra.
Den ena är Mitt namn på Farsi (persiskt alfabete) på min vänstra inner-arm.

Andra förslaget är någon form av tattuering med en Koi fisk på, på benet.
Tror det hade blivit riktigt snyggt.
ungefär något i denna stilen:


Vad tror ni hade blivit snyggast?!
Och ifall det blir namnet på persiskt alfabete, finns det någon som är bra på att rita och skulle kunna tänka sig att göra en skiss på tattueringen isåfall?

truly yours for a baggy reality!
this is
/


Kommentarer
Postat av: Izaaaaaabella

waooow din blogg är fin speciellt bilden på mej (H) HAHAHH

2010-09-14 @ 21:05:14
Postat av: Anas

Hahahah izzaaabella



vad äre för tatoooo Adriin? waaa

2010-09-15 @ 21:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0