Irriterad !**Ä^^=(/&%¤#*#¤%#&/*/*!!!

Blev en lugn dag på jobbet faktiskt, kom hem för några timmar sen.
Suttit och skummat igenom teori böckerna, måste det vara så överdrivet mycket i boken att memorera och sånna överdrivet komplicerade förklaringar?!.
Känns som om det skulle vara ett mirakel om jag klara teorin hehe.
Fick även höra en sak som gjorde mig ganska irriterad, den personen som springer runt till folk i Nrkpg och säger att jag och Tessa är tillsammans kan gärna växa upp!
För nu är det såhär att Tessa är endast min vän, kommer endast vara min vän och aldrig något mer.
Så den som springer runt och sprider ryktet, eftersom den inte har något annat rykte och ljuga ihop, kan sluta nu på direkten så omoget! Skaffa dig ett liv ditt inavlade jävla handikappade cpbarn!
Blir väl att plugga vidare lite till sen antagligen sätta på någon film innan det bär av mot sängen.
Denna killen är bara för bra eller vad säger ni? Tycker STARKT att han borde söka till American Idol!

T-Pain "Buy U A Drank" Acoustic Cover -



truly yours for a baggy reality!
this is
/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0