Jedi Mind tricks!

Måste bara säga att det här med att smälta in att SD kom in i regeringen, och att den borgerliga Alliansen vann kommer verkligen ta en lång tid.
4år av dåliga förändringar framför sig att vänta, eller vad säger ni?
Alliansen vill ta bort Gratisvården, och göra hela den offentliga sektorn privatiserad.
Herregud hur efterbliven kan man vara?! när Usa tar efter oss och försöker göra Vården offentlig och ge alla möjligheten att ha råd till vård, vad gör vi då? Jo då gör vi istället som USA hade innan.
Säg mig det positiva med det för jag ser det allvarligt talat inte.

För övrigt sitter jag just nu och lyssnar på Jedi Mind Tricks nya album "Season of the Assasin"!
Så helt sjukt bra albumet blev, så nu hela kvällen blir det att pumpa Jedi Mind Tricks och bara njuta och ta det lugnt. (Rekommenderar er verkligen att införskaffa albumet!).
Vem/Vilka tycker ni är Old school rappens bästa Rappare?

Vinnie Paz från Jedi Mind Tricks !

Här är ett smakprov från Albumet !


truly yours for a baggy reality!
this is/

Kommentarer
Postat av: Danijela

Svar: Ja det är två av mina favoriter med. Vem är den tredje då? :-D

2010-09-20 @ 22:43:07
URL: http://danijelagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0