Omg.

cha cha bloggen!
Hahaha nej jag driver bara, har fått en allvarlig bloggtorka på sista tiden har jag märkt eftersom jag i stortsett aldrig är hemma längre.
Något som måste ändras på direkten, helgen var dunder!
Blev fest på fredagen, sen fest igår med, sen bar det hem mot linköping på natten till söndagen.
Var väl på tiden ientligen faktiskt, idag har jag bara tagit det lugnt och haft en riktigt skön siesta dag.
Nästan så att man inte vill att den ska ta slut.
Har väl inget vettigare och skriva nu så ska sluta innan det blir för mycket nonsens.
Här är en låt som verkligen fastnat i mitt huvud.
Lyssna & Njut folks!

Kodie - Female Snakes



truly yours for a baggy reality!
this is
/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0