PARTY LIKE A ROCKSTAR, DIE LIKE A LEGEND!

Hann inte blogga igår, var och klippte håret blev otroligt nöjd !
Så nu slänger jag upp en lite halvdålig bild på mig på bussen hem med min nya frisyr!

Idag vaknade jag ganska sent, blev att börja fixa sig sen runt halv 5 tiden kom Malik hit, Längesen vi sågs sist så det var ju skönt!
Nu ska vi röra oss mot Norrköping för PARTY PARTY så vi har bråttom.
Bloggar när jag kommer hem om jag inte är allt för borta hahahahahaha!

truly yours for a baggy reality!
this is/

Kommentarer
Postat av: lina :D wiihoo!

se inte så hård ut tuffing.

2010-09-18 @ 23:04:44
Postat av: Balida

sv: Haha oj, legend är ett starkt ord? Och Kissie? :)

2010-09-19 @ 11:53:27
URL: http://balida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0