Reachin for the sky when there is more to it then anyone could take

Blev tyvärr inget blogg inlägg igår trots att jag gärna ville uppdatera något enormt.
Men iallafall gårdagens planer failade totalt kan man väl säga mer eller mindre.
Sprang runt i stan med polarna som 3 fruntimmer mellan affärer, när en av mina komipsar kommer på att han har glömt sin väska i skolan med kvitton etc.
Så jag, jo lilla jag var tvungen att följa min kära vän runt halva stan för att hämta hans väska & jag hade rätt så bråttom till frisören kunde man säga om jag nu ville ha en tid, kom tillbaks till stan ett tag efter och när jag kommer till frisören får jag höra att det inte finns en tid kvar för idag.
Så nu har jag bokat en tid för idag som jag ska till snart, blir väl ba att fixa sig i ordning nu och röra sig dit!
Slänger nog upp ett litet inlägg ikväll innan det blir UTGÅNG!

truly yours for a baggy reality!
this is
/

Kommentarer
Postat av: sofia linnea - mamma till Mio

jo de är kanon men lycka till hos frissan ;P

2010-09-17 @ 10:55:49
URL: http://sossomarkskog.blogg.se/
Postat av: Lanah

Haha, vilken tur att du fick en tid idag då. :)

2010-09-18 @ 17:13:25
URL: http://lanahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0