To sick to be healthy

Blev ingen praktik idag heller för min del, vaknade med feber så var bara att stanna hemma.
Märks ganska tydligt att hösten är här, för just nu är det många som ligger hemma och är sjuka så vitt jag vet.
Halsen har blivit värre så får väl se om det blir någon skola imorgon för mig, beror ju helt enkelt på om febern har släppt och om jag orkar.
Har bara legat hemma och sovit idag, kollade även på en film som jag starkt kan rekommendera!
Grymt bra handling men även brutalt sorglig.
Så är väl mer en tjejfilm eller något haha!
Filmen heter hur somhelst "Frozen".

Frozen trailer:


truly yours for a baggy reality!
this is/

Kommentarer
Postat av: Anastazija & Izabella

Deen söög kuuuk!

Sämsta slutet!

2010-10-02 @ 04:15:43
Postat av: Anastazija & Izabella

Deen söög kuuuk!

Sämsta slutet!

2010-10-02 @ 04:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0