Brb 1000 år senare

Shit, denna dagen började ju inte med lite stor förvåning då jag loggade in på min hotmail, för att börja med ett skolarbete, när jag ser att jag har över 500 nya meddelanden.
Så började helt enkelt bläddra igenom och radera när jag plötsligt ser ett mail som lyder "ny kommentar på blogginlägg walking thru illusions"
hade glömt bort helt att jag ens hade en blogg, när la jag senast ut ett inlägg lixom måste vart flera månader sen haha.
kul grej dock, får väl se om det blir att börja igen överhuvudtaget verkar ju aldrig ha tid till att spendera framför datorn :)
slänger upp en ny bild så pass till nu när det e sommar och stekishh tiderna kommer haha.
Sommar taggad Adde :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0